Przejdź do głównej zawartości

_haul internetowy_


Hejka kochani, dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym haulem! :) Większość boi się zakupów przez internet, ponieważ często słyszy się o różnych oszustwach związanych z kupowaniem online, a poza tym boimy się, że zamówimy coś, co się okaże totalną klapą w realu. Do niedawna sama okropnie się tego bałam, ale jakoś się przełamałam i zrobiłam swoje pierwsze takie zamówienie. Z tego co pamiętam, zamówiłam wtedy etui na telefon, bo w tym czasie bałam się zamawiać czegoś, co jest drogie lub co mam nosić, ale przyszło i było warte swojej ceny :) W dzisiejszym poście mam zamiar przybliżyć Wam trochę zakupy online. Pokaże Wam rzeczy z ostatniego czasu, które zakupiłam w ten sposób i ocenię, porównując do produktów pokazanych na ich stronkach! :)



1. ADIDAS ZX FLUX


Buty zamawiałam na Zalando, a czas wysyłki mnie pozytywnie zaskoczył, ponieważ przyszły w 2 dni :) Bałam się co mi przyjdzie.
Ale...
Buciki przyszły cudne jak widać wyżej :) Oryginalnie zapakowane i nawet rozmiar był idealny, a tak się o niego martwiłam. Świetnie się je nosi i mają wyrazisty kolor, no i nie ma żadnych większych problemów co do czyszczenia. Ogólnie super, polecam!

OCENA 10/10

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. ADIDAS TREFOIL GYM SACK


Zamawiałam na Galerii Marek i z tego co pamiętam przyszedł w kilka dni.
Worek przyszedł zgodny z opisem i zdjęciem. Ma przydatną kieszonkę na zamek z boku, do której sporo można zmieścić. Nie jest to byle jaki materiał, myślę więc, że szybko dziura się nie zrobi. W 100% oryginalny i jest spory, ponieważ ma wielkość kartki A3 :) Jestem z niego zadowolona i używam często.

OCENA 10/10

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. BLUZA Z WIĄZANIAMI Z BOKU


Zamawiana na stronie Croppa, szybko przyszła. Wzięłam rozmiar XS, a później bałam się, że przyjdzie za mała, lecz...
Gdy przyszła, okazało się, że jest na mnie idealna, ponieważ jest to bluza typu oversize. W środku ma milutki materiał, który myślę będzie dawał mi sporo ciepła zimą :) Wiązania, które ma z boku, dają jej nietypowy wygląd i dzięki nim nie jest taka "zwykła"

OCENA 10/10


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. BLUZKA Z ROZCIĘCIEM PO BOKACH


Zamówiłam ją na stronie znanego pewnie wszystkim sklepu Sinsay. Nie musiałam czekać na nią długo :) Po raz kolejny obawiałam się, czy zamówiłam dobry rozmiar, ponieważ rozmiarówka tego sklepu jest troszkę dziwna.
Kiedy przyszła od razu ją przymierzyłam i była w sam raz :) Na ciele ślicznie się układa i ładnie widać wtedy rozcięcia. Bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam zamówić taką drugą, ale w innym kolorze i szczerze? Ta druga nie była już taka świetna. Niby rozmiar ten sam, ale jakaś taka większa i materiał już jest inny, taki śliski, za którym średnio przepadam. Jednak ta szara jest fajna pomimo troszkę za długich rękawów :)

OCENA 8/10

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. SUKIENKA

 Również zamawiana na Sinsay razem z poprzednią koszulką. 
Sukienka na ciele wygląda bardzo ładnie i jest idealna na co dzień jak i na szczególne okazje :) Jest luźna na dole, opiera się na piersiach. Rękawki mają fajną długość, lecz są bardzo obcisłe. Jestem z niej bardzo zadowolona :)

OCENA 10/10


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. WOREK ONLY PLAY


Zamawiany na Zalando, szybka przesyłka. Chciałam go używać jako "plecaka" do szkoły.
Gdy przyszedł troszkę się zawiodłam, ponieważ liczyłam, że będzie większy. Niby wymiary były podane, ale z nich nie wychodziło, że będzie taki mały. Jest troche mniejszy od tego z Adidasa, ale nie ubolewam, ponieważ kupiłam go na przecenie za małe pieniądze. Niestety nie wiem, czy z tymi wymiarami będzie mi służył jako szkolny plecak, chociaż mieści się w nim kartka A4.

OCENA 6/10



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. ZIMOWE SKARPETY


Zamawiałam je na Zalando i powiem szczerze... są cudne *.*

Idealne na zime! W środku mają mięciutkie i cieplutkie futerko, a te pompony są po prostu boskie :) 

OCENA 10/10


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. RĘKAWICZKI



Zamawiane na Sinsay z myślą o nadchodzących zimnych dniach. Złapałam je na przecenie jak większość rzeczy stąd i jestem zadowolona :) Są cieplutkie, mam nadzieję, że moje ręce też je pokochają. Zdecydowałam się na szare, ponieważ to taki uniwersalny kolor. Czarne serduszko dodaje im uroku :)


OCENA 10/10


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. SUKIENKA MISSGUIDED



Zamawiałam na Zalando i liczyłam, że będzie taka cudna jak na zdjęciu w realu, ale niestety troszkę się zawiodłam...
Sukienka niby ok, ale jak ją przymierzyłam, okazało się, że jest troszkę za długa i co najgorsze powinna być obcisła i dopasowana, a na dole jest po prostu rozkloszowana. Nie taką chciałam, niestety to wtopa... Pocieszający by był fakt, że mam 100 dni na zwrot, ale ogólnie podobała mi się. Stwierdziłam, że dodam do niej jakiś pasek, trochę ją skrócę i będzie okej :)

OCENA 5/10


--------------------------------------------------------------------

Zdjęcia produktów (jak miały wyglądać) zaporzyczyłam ze stron, na których je zamawiałam, a drugie (jak wyglądają) są już moje. Za wszystkie rzeczy płaciłam za pobraniem (tak jest najbezpieczniej) i dostarczał mi je kurier. Wszystko wyłapałam na tzw. "okazjach", a jest ich sporo.
Nie bójcie się zamawiać przez internet, ale jak już to robicie sugerujcie się komentarzami oraz składajcie zamówienia na sprawdzonych stronach! A jeśli co do którejś nie jesteście pewni - możecie wyszukać opinii na temat stronki danego sklepu w internecie! Powodzenia :)


Post nie jest sponsorowany.

Komentarze

  1. Adidas zx flux najbardziej mi się spodobały! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszedł Ci ten post! Aż jestem pod wrażeniem, serio! :O oby tak dalej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy! Adidasy rozbroiły mnie swoim kolorem :)

    P.S Mała sugestia (nie złośliwość), pomyśl Kochana o trochę większej czcionce, bo post baardzo fajny, tylko trzeba troszkę nadwerężać paczałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, wiem, ale niestety aktualnie mam małe problemy z moim blogiem i aktualizacją posta :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się buty, a skarpetki po prostu urocze!
    Zapraszam do mnie: Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. zimowe skarpety najlepsze :D:D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze buty jakie miałam <3

    Zapraszam do mnie https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja przez Internet zamawiałam nawet sukienkę na studniówkę i przyszła jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach ;) takie zakupy to świetna sprawa! A Twoje rzeczy są prześliczne, uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam szarość ^^ Dziękuję, też uważam, że takie zakupy to fajna rzecz :) Mnie osobiście dziwnie najbardziej cieszy oczekiwanie na kuriera :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dałam za nie 174zł, a teraz widziałam, że są jeszcze tańsze ^^

      Usuń
  10. Buciki skradły moje <3 :)

    ZAPRASZAM do mnie: http://agnesssja.blogspot.com/2016/08/summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej mi przypadły buty

    skomentowałam , teraz ty https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

_back to school_ Hejka wszystkim! :) Na "dzień dobry" taka mała informacja. Miałam dodawać posty co piątek, ale niestety w tamtym tygodniu wypadło mi coś i nie byłam w stanie :/ Teraz przez powrót do szkoły troszkę się pozmienia, ponieważ będę mieć mniej czasu na blogowanie... Od tego tygodnia posty będą pojawiały co drugą sobotę.  A więc... oh tak, witaj szkoło!  Albo raczej chciałoby się powiedzieć "żegnaj".  Dla niektórych powrót do szkoły jest czymś fajnym, a dla innych? Męczarnią. Przez całe wakacje o tym nie myślałam i w zasadzie zaczęłam przygotowywać się dopiero teraz. Standardowo potrzebne mi były jakieś zeszyty, długopisy no i plecak. Idę teraz do trzeciej gimnazjum, więc czeka mnie nauka, nauka i jeszcze raz NAUKA - testy gimnazjalne... To takie przykre, że teraz trzeba będzie przez następny rok wstawać wcześnie i zbierać się do szkoły, a gdy już z niej wrócimy? Oczywiście, trzeba będzie wsadzić nos w książki. Gdy otwieram swoją szafk
_pierwszy krok_ Witam! To mój pierwszy post - stąd też nazwa. Jakieś informacje o mnie macie, a z  każdym postem będziecie mnie coraz bardziej poznawać,  więc o czym by tu napisać? Długo się nad tym zastanawiałam, ponieważ w "blogowaniu" jestem nowa. Mam nadzieję, że dam sobie radę i Wy mnie polubicie. Posty postaram się dodawać regularnie i mam zamiar poruszać różne tematy. Pewnie zastanawiacie się dlaczego założyłam bloga? Wahałam się z tą decyzją dość długo, ale w końcu ją podjęłam, ponieważ chciałabym odnaleźć siebie, udzielić się społecznie, jak i robić coś ciekawego z pasją :) Ale dalej pozostaje pytanie... czemu właśnie blog? Tym chyba zaraziła mnie moja przyjaciółka, która sama prowadzi bloga, stara się i jest w tym coraz lepsza. Podam Wam oczywiście link do jej "świata" - wpadnijcie jeśli zechcecie i do niej :) To by było chyba na tyle. Jeśli się Wam spodobam, to zostanę na dłużej! :) https://nicolenicky01.blogspot.com/ "Bądź sobą, inni w
_charytatywnie_ Witajcie kochani! Dzisiaj chciałabym poruszyć myślę, że dość ciekawy temat, a mianowicie bezinteresowna pomoc innym :) Pewnie nie raz było tak, że chcieliście udzielić się charytatywnie, ale nie mieliście możliwości. Mamy XXI wiek, teraz jest wiele możliwości na taką pomoc. Jeśli nie dacie rady pomóc osobiście - na żywo, to możecie wirtualnie! Aktualnie w sieci jest wiele stronek (polecam te sprawdzone, które na celu mają na prawdę pomoc innym), dzięki którym możemy wesprzeć potrzebujących, nie tylko ludzi, są i zwierzęta. Ta internetowa pomoc wygląda różnie - od klikania w przycisk, po wypełnianie ankiet, różne darowizny (w każdej postaci). Oczywiście, jeśli macie możliwość możecie odwiedzić u siebie schronisko i pomóc, iść na jakiś wolontariat itp.  Ja sama postanowiłam się jakoś udzielić, a że nie miałam możliwości osobiście, postanowiłam przeszukać internety i co? Znalazłam stronkę fundacji  Rak'n'roll , troszkę poczytałam i stwierdziłam, że chętn